Startat ett (till) nytt projekt!

Det kommer bli så bra vill bara att det ska bli klart nu på en gång!

Jag var på mässan i Lördags, jag lämnade alla kreditkorten hemma och tog ut lite kontanter att handla för, det är inte klokt vad pengarna tar slut snabbt! Bla. köpte jag ett litet album i papp med 8 sidor i. Jag tänkte att albumet skulle bli en ett-års-paket till M (om jag hinner klart) med lite minnen i bilder från vårt första år tillsammans. Jag har gjort färdigt själva pärmen och börjat på första sidan av första bladet, eller grunden iaf, man kan ju alltid sätta på mer dekorationer i efterhand :) Det har redan varit riktigt mycket pill! men shit va roligt.
Jag har en känsla av att hon kommer bli lika glad som jag skulle bli. *hoppas*

M har varit borta hela helgen på cup med laget. Riktigt ensamt. S och P var här igår , vi spelade spel drack vin och snackadet skit. Mys. Får se till att ta vara på tiden tillsammans och se till att träffas lite oftare, händer allt för sällan numera..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0