Vilket bra avslut på den här riktigt sega dagen!

Idag var en sån där dag när det första man tänker när man kommer till jobbet är  "så fort jag kommer hem ska jag gå och lägga mig" Oftast brukar det ju släppa efter fikat, men inte idag! Dagen sniglade sig fram och jag visste inte riktigt hur jag skulle klara av det. På väg hem i bilen var jag mkt nära att parkera dyrt hela natten bara för att så fort som möjligt kunna slänga mig på soffan.

När jag väl landat och all daglig fix och don var gjort, mös jag ner mig i soffan för att ta min dagliga inspiro runda bland alla härliga scrappbloggar och forum så hittar jag min egen LO på swescrapbook !! att jag var det enda bidraget spelade ingen roll :)

I början när jag skickat in till div utmaningar har jag  alltid haft i bakhuvudet att det måste vara något riktigt bra och ngt man kan vara stålt över, men nu för tiden skickar man bara in allt man gör för "man kommer ju aldrig med ändå!"  Det jag vill komma till är att det kändes lite jobbigt efter ett tag att just den LO låg ute, jag har ju gjort så många andra som jag är mkt mer nöjd med! 
att man aldrig kan vara nöjd..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0